fbpx

Autor invitat: Andy Trincia

Se spune că o imagine face cât o mie de cuvinte. Eu aș spune: „cel puțin o mie de cuvinte”, mai ales în ziua de astăzi, când știrile durează maxim 24 de ore și totul se mișcă la viteza internetului și a social media. Iar pentru profesioniștii în PR o fotografie sau alt tip de ilustrare grafică este un element cheie și un instrument obligatoriu în comunicarea eficientă.

De aceea, împreună cu experimentatul om de PR Cătălin Hosu de la comm360, am conceput un workshop intensiv, de o zi, destinat profesioniștilor din PR și comunicare.

Workshop foto pentru profesionisti

Acest workshop va include informații tehnice de bază și tips & tricks despre fotografie – cum ar fi diafragma, timpul de expunere sau ISO, plus diferite abordări și încadrări pentru compoziție. Apoi, vom trece de la teorie la practică, atât în ​​interior, cât și în exterior, iar feedback-ul va fi chiar la fața locului!

Ne vom „focaliza” în special pe situațiile în care PR-iștii au nevoie de fotografii – cum ar fi portretele sau produsele și alte fotografii de tip corporate care trebuie să însoțească comunicatele de presă, postările în social media sau comunicările interne, pentru un plus de valoare.

Nu întotdeauna, bugetul de PR – mereu generos, după cum știm! – include un fotograf profesionist,  așa că scopul nostru este să vă oferim abilități pe care le puteți folosi, în timp real, la locul de muncă, și care vă adaugă valoare în ochii angajatorului, al agenției sau ai clienților. Poate chiar vă va ajuta cu mesajele personale de Instagram sau Facebook – sau vă veți descoperi un nou hobby.

Nu ne propunem să vă transformăm în fotografi profesioniști peste noapte și chiar vă încurajăm să angajați un fotograf profesionist de oricâte ori organizația dispune de buget. Dar profesioniștilor de PR li se cer din ce în ce mai multe, adesea cu mai puține resurse, așa că e cu atât mai bine dacă poți adăuga și alte competențe rolului sau jobului tău.

Așadar, ia-ți camera foto sau telefonul mobil și vino la cursul nostru – o să fie distractiv! Ne vedem la București, pe 22 noiembrie!

Workshop foto pentru profesionisti

Cu o experiență de 25 de ani în comunicare (relații publice, public affairs și relații guvernamentale), Andy Trincia este un consultant, autor și editor american stabilit în Timișoara. A condus departamentele de comunicare pentru mai multe companii multinaționale de top, precum Boeing Company, Fidelity Investments sau Wachovia Corporation (Wells Fargo), și a fost country manager pentru România și Bulgaria al agenției MMD, înainte de preluarea acesteia de Grayling. Andy este pasionat de călătorii și de fotografie. S-a îndrăgostit de România în timpul misiunii de voluntar în Peace Corps și s-a stabilit în Timișoara. Mai mult: www.andytrincia.com 

Cel puțin o mie de cuvinte: câtă valoare adaugi poveștilor tale?
Etichetat pe:            

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.